Heeft u vragen?

Wij hebben veel gestelde vragen voor u op een rijtje gezet.

Veel gestelde vragen

Waarschijnlijk bent u niet vaak bezig met het laten herstellen van autoschades. Gelukkig maar. Daarom is het heel logisch dat u met bepaalde vragen zit. U bent niet de enige. Daarom hebben wij vragen die wij vaak krijgen voor u op een rijtje gezet. Zit uw vraag er niet tussen of wordt uw vraag niet helemaal beantwoordt, neem dan vooral contact op. Wij willen u graag verder helpen.

Dat ligt aan uw verzekering, en of u all-risk of WA verzekerd bent. Daarnaast speelt ook een rol of de schuld van de schade bij u ligt of bij een tegenpartij. Het beste kunt u contact opnemen met uw verzekeringsmaatschappij hierover.

U dient de schade zelf bij de verzekeringsmaatschappij te melden. Doe dit zo snel mogelijk. Liefst de zelfde dag of uiterlijk een dag later. Daarna kunt u contact met ons opnemen.

Schade wordt vergoed als u een schadeformulier invult en  zelf de schade meldt bij uw verzekeringsmaatschappij. Zij kunnen u verder inlichten over de financiële afwikkeling.

Wij vragen u altijd uw verzekeringspapieren (groene kaart) en uw rijbewijs mee te nemen bij het afleveren van de auto. Deze gegevens hebben wij weer nodig voor het afhandelen met de verzekeringsmaatschappij.

Ja dat kan, maar wij doen dat alleen in de regio Naarden en omstreken. Neem even contact met ons op als u twijfelt of uw locatie binnen de regio valt.

Ja, wij geven garanties op de herstelwerkzaamheden volgens de garanties opgesteld door de BOVAG. Doorgaans is dat 4 jaar op de werkzaamheden. Lees hier de verdere bepalingen.

Bent u all-risk verzekerd, dan verloopt de betaling via de verzekering. U heeft er geen omkijken naar. Bent u WA verzekerd, dan is dat afhankelijk van uw verzekering en zaken als uw eigen risico. In dat geval kan het mogelijk zijn dat u het eigen risico direct aan ons moet betalen. Neem even contact hierover met ons op. Wij zoeken het graag voor u uit. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met uw verzekeringsmaatschappij.

Heeft u klachten over de herstelwerkzaamheden, neem dan contact met ons op via de telefoon of de mail. Wij zullen er alles aan doen om u te helpen.

Wat de gevolgen zijn van de schadeherstelwerkzaamheden voor uw no-claim is afhankelijk van uw verzekering. Het beste kunt u hier uw verzekeringsvoorwaarden op nalezen of contact opnemen met uw verzekeringsmaatschappij.

© 2020, ASN Autoschade Gebr. De Zeeuw, Naarden |
Algemene voorwaarden |
Privacybeleid
website: sbddesign.nl